loading...
˜”*°•.˜”*°•нɛѕѕɛтαηнαчɨ•°*”˜.•°*”˜
تبلیغات
تست
تست

šħαчαη zευš بازدید : 25 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

من یاد گرفته ام وقتی بغض می کنم

وقتی اشک می ریزم ...

منتظر هیچ دستــــــــــــــی نباشم


وقتی از درد زخم هایم به خودم می پیچم

مرهمی باشم بر جراحتــــــــــم

من یاد گرفته ام که اگر زمین می خورم خودم برخیــــــــــزم

من یاد گرفته ام راهی را بسازم به صداقت

من یاد گرفته ام که همه رهگذرنــــــــد

همـــــــــــه 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 316
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 12,124