loading...
˜”*°•.˜”*°•нɛѕѕɛтαηнαчɨ•°*”˜.•°*”˜
تبلیغات
تست
تست

šħαчαη zευš بازدید : 70 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

گفتم: واقعا داری میری؟

 

گفت: آره... 

 

گفتم: منم بیام؟ 

 

گفت: جایی که من میرم جای ۲ نفره نه ۳ نفر! 

 

گفتم: برمی‌گردی؟ ...فقط خندید… 

 

اشک توی چشمام حلقه زد، سرمو پایین انداختم، دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد 

 

گفت: تو کجا میری؟ 

 

گفتم: میرم بالاخره یه جایی... 

 

گفت: تنها نریا، یکیو با خودت ببر...! 

 

گفتم: جایی که من میرم جای ۱ نفره نه ۲ نفر! 

 

گفت: برمی‌گردی؟ گفتم: جایی که میرم راه برگشت نداره! 

 

من رفتم اونم رفت... ولی اون مدتهاست که برگشته و با اشک چشماش خاک مزارمو شستشو میده 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 316
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 12,114